THE TRIANGLE PROJECT

Artist Exchange & Collaboration Experiments.

The main intention of The Triangle Project is to create relationships, collaborations, interaction, exchange, awareness and new perspectives between creatures all over the universe. However most of the time between Copenhagen, Istanbul and New York.
______________________________________________ ______________________________________________

11/30/2008

Gordon Inc's World - Istanbul



Gordon Inc who was part of Part 4 in Istanbul has since October been
writing his own blog called "Gordons Verden" or Gordon's World or Mondo Gordon..

In the short text below from one of his posts, he salutes Istanbul:

"Istanbul, min elskede. Jeg har kun kendt dig en lille måned, alligevel har du brændt dig ind i min sjæl. Istanbul, jeg har stridt op ad dine stejle trapper og ned ad stejle gader, for at nå ind til dit hjerte, men dit hjerte er endeløst, troløst og alt for stort.

Oh, Istanbul, du har kørt mig træt som ingen anden kvinde. Du er altopslugende og udmattende og altomfattende. Istanbul, du er larm og dyttende gule taxier og mylder, hullede gader og forfald.

Istanbul, du er i hver eneste af de millioner af magiske katte som det siges at sjælene fra fordums indbyggere, overvintrer i. Istanbul, du er den sitrende rastløshed og den evige strøm i Istiklals myldende menneskemængder en hvilken som helst dag eller nat i alle døgnets 24 timer.

For Istanbul, du er evig og ubesejret.
"

Read more on: www.gordonsverden.nationenblog.dk

No comments: